14 April 2011

SETELAH SEKIAN LAMANYA.........

assalamualaikum..wow!!happynya rasa hati ni bile dapat masuk blog suzie ni..rasa lame giler da xwat entry baru..hehehe..wat entry ni pun kat library-pusat komp..lau x,xdenya dapat tulis entry hari ni..huhuhu...but tiba2 sedih lak rasa hati ini bila berstorey tentang blog ni..nak tahu sebab pe sedih??
ha ni nak habaq lah ni..sejak tukar ke line digi bodban ni suzie xdapat nak in/masuk ke blog suzie ni..dapat bukak pun 1/2 page only..geram + sedih giler..da tu..x'ment banyak nk mampus(kata owg lah) sampai xcukup tiduq di watnya..kadang2 tu kul 5pg bru balik bilik da tu kul 8pg da p kelas semula..hmmm..sedihhhhhhh
but paling merunsingkan dan wat hati ni xtenteram bila dapat tau tarikh perbentangan x'ment tu jtuh pada hari yang da nk hampir dengan final exam..nak tau final exam suzie bila??hmmm, 20 APRIL 2011 ni lah tarikh suzie start final exam tau..(next week jek)..hati ni punya lah risau..but alhamdulillah sejuk hati bila terbaca entry PCE tentang doa untuk peperiksaan. Memang suzie tabik lah PCE...mudah2an Allah juga memberkati anda..aminnnn.
ok lah suzie xleh lelama ni..coz nak balik bilik lapaq pula rasa pewot ni ha..hmm nak beli pe ye rini??? huhuhu.. ok lah..sampai sini saja entry untuk kali ni..wish me luck for the final exam next week!!! n i hope pada spe2 yang nak menduduki exam xkira lah final ke pertengahan ke atau ape2 exam lah..do your best..jawab selagi anda rasa mampu untuk menjawab..banyakkan berdoa, usaha dan tawakkal..paling penting sekali jaga keselamatan diri dan kesihatan ye sume..(ni pun rasa cm nak demam ni...cepat2 ye suzie makan ubat..hahaha) n suzie doakan untuk membe2 n spe2 yang nk menduduki exam ni, suzie doakan anda sekalian berjaya untuk menjawab n berjaya dengan gemilang dan terbilangnya dalam exam..DO YOUR BEST!!! buktikan yang anda mampu untuk melakukannya..n pada spe yang penah gagal sebelum ni, jadikan lah kegagalan itu sebagai satu pembakar semangat untuk anda terus melangkah kehadapan bukan jadikan kegagalan itu sebagai satu yang melemahkan semangat..ingat, gagal sekali bukan gagal untuk selamanya dan berjaya itu bukan akan terus berjaya buat selamanya....
ok lah da lapa giler da ni..macam2 lagu yang berdendang ni..huhuhu...suzie mohon diri dulu..ada masa n kesempatan suzie tulis entry baru lagi ye..
wasalam......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan